سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

حبیب‌الله عسگراولادی صبح امروز پنجشنبه در افتتاحیه چهارمین مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری که در مؤسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه اسلامی برگزار شد گفت: ما در دوره جدید سه نامه به رهبر معظم انقلاب نوشتیم و وضع موجود را گزارش دادیم.

عسگراولادی: 40 کاندیدای ریاست جمهوری داریم
 

عسگراولادی افزود: ما سه نامه به احمدی‌نژاد نوشتیم و در این سه نامه تذکرات لازم را مطرح کردیم اما کار سیاسی نکردیم و نامه‌ها هم علنی نشد اما روزی ممکن است مصلحت باشد و آنها را منعکس کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه در طی 10 روز اخیر این جبهه نامه‌ای را به مقام معظم رهبری درباره مسائل مطروحه تنظیم کرده است، گفت: آنگونه که شنیده‌ام رهبر انقلاب عنایت کردند و نامه را خواندند و بعضی نکات را تقدیم کردند.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: تلاش دشمن این است که ما را تکه تکه کند چرا که یکجا بلعیدن برایش میسر نیست.
نباید نظام را سیاه‌نمایی کرد
عسگراولادی با تاکید براینکه نباید انتخابات ریاست‌جمهوری را سیاه جلوه داد، تصریح کرد: این اقدام درستی نیست که فردی با سیاه‌نمایی علیه نظام و انتخابات ریاست‌جمهوری زمینه‌ را برای دشمن فراهم کند و حتی در تریبون اسرائیل و آمریکا این مصاحبه تشویق ‌شود. نباید نظام را سیاه‌نمایی کرد و انتخابات ریاست جمهوری را سیاه جلوه داد.
اگر دشمن در انتخابات از شخص یا گروهی حمایت کرد، باید بدانیم که کار اشکال پیدا کرده است
وی بر همین اساس به فتنه سال 88اشاره و اضافه کرد: متاسفانه برخی گرفتار فتنه شده‌اند و اگر دشمن در انتخابات ما از شخص یا گروهی حمایت کرد، باید بدانیم که کار اشکال پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه دشمنان ادعا می‌کردند این انتخابات پر از تقلب است، یادآور شد: در تعبیر قرآن این نوع سخنان خطوات شیطان است و شیطان در هر کاری رد پایی می‌گذارد که عده‌ای با غفلت و عده‌ای شاید وابسته پای خود را جای این خطوه‌ها می‌گذارند و در نهایت نیز موفق نخواهند شد.
عسگراولادی ادامه داد: گاهی مشاهده می‌شود از کسانی که در انتخابات گرفتار فتنه شدند مظلوم‌نمایی می‌شود؛ عده‌ای در داخل نیز مصاحبه کرده و شرایط فعلی را سیاه‌نمایی می‌کنند و مدعی می‌شوند که مسئولان و گردانندگان نظام باید توبه کنند و این همان مطالبی است که از صدای بیگانه مطرح می‌شود.
شیطنت بین‌المللی منتظر شنیدن حرف‌های هاشمی،خوئینی‌ها و مشائی است
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه سخنان خود افزود:‌ شیطنت بین‌المللی منتظر است تا ببیند، هاشمی، موسوی خوئینی‌ها و مشائی چه می‌گویند تا آنها را با درست کردن خطوه‌های شیطانی به سمت خود بکشاند و عده‌ای ناآگاه یا ضعیف‌الایمان را با خود همراه کند.
وی با بیان اینکه شیطان همواره در مسیر مستقیم می‌نشیند، اظهار داشت: شرایط امتحان‌ها بسیار ظریف و بسیار پیچیده است.
عسگراولادی با بیان اینکه همه اصولگرایان باید گرد هم جمع شوند و قضاوت‌های تند و چنگ‌انداختن به هم را کنار بگذارند، گفت: بسیاری از اصولگرایان در مجموعه ما عضو نیستند اما با توجه به اینکه در مسیر خدا، اسلام، نبوت، خط امام و آهنگ رهبری حرکت می‌کنند می‌توان با آنها همکاری داشت و در این ائتلاف باید سعی کنیم که به آنها نزدیک شویم. نباید خط امام و رهبری را به خود محدود کرد بلکه باید هر روز گستره آن را شکافت.

دبیر کل جبهه پیروان امام و رهبری یادآور شد: ما در انتخابات همواره کوشش‌مان در جبهه پیروان این بوده است که در رقابت‌ها سالم ترین روش را داشته باشیم و همواره با نامزد دیگر گروه‌ها یا مجموعه‌هایی که در گستره ما نیستند نزاع نکنیم.
وی همچنین به تأکید امام خمینی(ره) به حزب مؤتلفه مبنی براینکه سعی کنید اکثریت اقلیت را قانع کنید، اشاره کرد و گفت: ما در مؤتلفه انشعاب نداشتیم و در واقع این مسئله به دلیل همین فرمایش امام بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو